...

                                                                                         Hej!

Jag är SÅ nervös! Jo... Jag ska berätta vrf. Det är så här: Jag ska vara med i skolans talang, som heter: Talang Västertorp. Jag har varit med förut, men då kunde man mima, ja, allt var enkelt! Men nu ska jag ju sjunga på riktigt! :S Fast det var ju jag som ville vara med, det var ingen som tvingade mig! Så jag får skylla mig själv... Men jag ska sjunga: I'm yours med Jason Mraz. Jag hhoppas det går finimang! :D

På måndag ska jag även vara med i en fotbolls cup som vi spelar mot andra skolor.  Det är min idrottslärare som skapade själva ideén för många år sedan. Man mäste inte om man inte vill, men jag ville eftersom jag ska vara med.! Hehe:) Men nu övar jag så gott jag kan på min låt, förresten... Man ska redovisa den för min musiklärare på fredag...     :(

Men glöm nu inte att kommentera! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA ELR HUR!!!!!!!???????

JA E OCKSÅ SKIT NERVÖS!

8 DAGAR KVAR!

2009-04-22 @ 14:45:41
URL: http://www.klarawws.devote.se
Postat av: Julia

det kommer gå som fisken i vattnet <3

2009-04-23 @ 20:56:20
URL: http://juliuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0