Gästbloggare: Julia Örnelid

Hejhej alla Hedvigs fans!

Jag heter Julia och är Hedvigs (halv)storasyster. Jag är 16 år och snart börjar jag i gymnasiet. Jag bor på Södermalm med min pappa och i Enskede med min mamma (som är tillsammans med Hedvigs pappa).

Jag är helt besatt av Danny och då får man ju Erik och Mattias på köpet. Dom är grymt bra alla tre men ingen slår Danny asså. Honom har jag träffat 34 gånger nu och honom ska jag gifta mig med, bara så ni vet. Julia Saucedo är fint, visst?

Jag har en egen blogg som heter juliuas.blogg.se och där uppdaterar jag ofta om massa roliga saker. Jag får fler och fler läsare varje dag och det är skitkul. Så följ strömmen och bli en del av min blogg hahaha!

I <3 Hedvig
Puss Julia (inte Hedvig den här gången..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0