Hej<3

Hej på er! Nu´ska jag först skälla lite på er.... Jag tycker att ni är fruktansvärt dåliga på att kommentera så nu måste ni verkligen skärpa er! :S Men inatt sov Alice och Julia hos oss! Jag och Julia låg och pratade till klockan 02.00 typ! Men sen på morgonen kom mamma och hämtade oss för vi skulle cykla! Sen så ringde Emilie och undra om vi kunde shoppa men jag skulle till min mormor så jag kunde inte shoppa men jag fick göra nåt med Emilie en liten stund, men hon följde med till mormor!<333 vi hade super kul! Men imorn är det skola... :D Men det ska bli kul att träffa kompisarna! :D

Men nu är jag super trött så jag går och lägger mig nu..... Men håll utkik efter fler bilder!<333 

                                                                     

                                                                               GODNATT! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0