Morgon pigg påsk kyckling!<3

Hej på er! Idag känner jag mig som en morgon pigg påsk kyckling! Haha... Nej inte riktigt. Men idag är det ju skärtorsdag och så. Men anledningen till min rubrik är att jag vaknade svintidigt! Redan vi åtta! Shit pommes frites:D

Idag ska jag bara vara hemma och tråka.... Men ikväll kommer Lina till oss eller vi till henne. Ni vet julia och alice mamma som är ihop med min pappa! Hon är verkligen jätte snäll, det känns bra för vissa tycker ju inte om sina föräldrars pojkvänner/flickvänner. Men alice och julia kommer inte dom ska till sin pappa och fira påsk. '

Jag kanske skriver senare jag vet faktiskt inte:)
 Hejdå så länge....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0