Påsk!:D

Hej på er söta påsk kycklingar! Idag är det ju påsk som ni kanske förstår och vet. Just nu sitter jag hemma hos Alice och Julias mormor med deras släkt! Dom är där nere och snackar lite skit, medans jag sitter och skriver i min underbara blogg!!<3 Alice och Julias hund är här, Elsa. Den är såååååååååå söt!

Jag brukar inte skriva vad dagens outfit var, men eftersom det är påsk tänkte jag kan unna er det:

*Gul tajt tunika
* Svarta tights
*Svart kofta
*Fluffigt hår
*Illrött nagellack (det kanske inte låter så snyggt, men det var det)

Jag fick ju massa påskpresenter, eller massa och massa utan några: En asa rolig liten mask som man kan dra och slänga i den är även självlysande! Toppen! Sen fick jag citrus bodybutter, en gul tunika (den jag hade idag) som jag fick av min älskade mormor, påsk ägg ofc!<3 as fin penna av min älskade farmor!

Men nu ska jag utforska internet! Hahaha jag bara driver!<3 

Men iallafall glad påsk på er!<3

Kommentarer
Postat av: Klarawws

Ja det var ju skojsigt min ängel<3

Det låter inte snyggt det låter GRYMT SNYGGT alltså det du hade på dig!

hehe...

Saknar dig,

puss älskar dig

2009-04-11 @ 19:31:23
URL: http://www.klarawws.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0