Spya... brinn, det är ju NÄSTAN samma sak

Ja, min rubrik är lite konstig... hehe. Men igår brann hela vår gumpasal upp!:O Jag är helt chock - skadad, det var skit läskigt jag stog lixom och kollade på! Min bästis och jag var i parken sen så ringde hennes mamma och bah: - det brinner i hela gumpasalen! Och dom bor precis vid skolan. Det luktade rök ända till mig! Och snacka om hur mycklet det måste luktat för henne!;O Men det andra är att min lilla syrra spydde inatt! Stackars henne...:S Men snart ska jag gå ut med min B-vän! Haha vi har varit med varandra i 4 dar... Men det är superkul att vara med henne! <33333333333

Men pussar och kramar /H

Kommentarer
Postat av: Julia & Alice

Du borde ändra till snyggeddies.blogg.se / JULIA & ALICE <3333

2009-04-07 @ 19:23:34
URL: http://juliuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0