Skola

Hejsvejs! Idag började jag skolan som dem flesta gjorde. Det var kul, faktiskt<3 Haha, idag började också en ny kille. Men vi kände honom redan. Han har gått i vår skola tidigare. Vi gick också på samma dagis, fast det var kul att han börja =D

Nu är det upp sju varje jävla morgon. FAN! På skolan är det ju bra men på morgonen vill man ju kräkas... typ;)
Jag har haft en skiit bra sommar, verkligen. Utomlands och gjort något varje dag. Tänk på sommarlovet,vara ute länge med kompisarna och ha jätte kul! Sova över hela tiden och vara uppe hur länge man vill. Det var sommaren , inte vilken som helst utan sommaren 09.
Idag efter skolan var jag med Aida. Vi åkte in till stan och jag köpte en jätte fin handväska. Sen gick vi in på Hötorgs hallen och smakade delikatesserna där, Mums<3. Vi köpte även det mesta vi smakade =) Så nu sitter jag och mumsar på lite mexicanos,tihi<3 Efter vi hade varit i stan så åkte vi ju hem. När vi väl var hemma, gick vi till Aida och åt lunch, vi var jätte hungriga. Efter det gick vi och köpte slush, eller jag gjorde och hon köpte en glass =) Så träffade vi Klara, Ema och Moa. Dem började ju ny skola idag. Så dem berättade hur dem hade haft det, tydligen jätte bra<3 Sen träffa jag och Aida Jonathan och Sixten (( the twins)) haaha. Sen så var vi med dem ett tag.

Senare på eftermiddagen så var jag och Aida med: Moa, Ameria, Julia, Felicia, Klara, Jonathan, Sixten, Rikard  (''Nya'' killen), ochså jag och Aida<3 Vi hade fett kul!! Sen n för inte så länge sen var vi alla tillsammans igen, förutom Felicia och Julia och Aida.  Vi höll på att garva ihjäl oss hela tiden!

Så, Där har ni fått höra om min dag. Hoppas ni också haft en jätte bra dag. För det har jag ofc! Håll i hatten nu bloggen, för nu blir det bloggning som jag lovade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0