Vi är bara Föööör galet galna<3

Helloooo! Är med my sweetheart och ska sova här<3 mysigt;) Har varit och tränat sen släppte mamma av mig här hos Emiliiiiiiee=D Har duschat precis om ni vill veta det, tihi<3 Vi ska kolla på film och äta gott till det.

Jag och emilie var tillsammans idag, och som vanligt flabba vi typ hela tiden! Skiit roligt gumms ;) Det ösregnade två gånger idag och båda gångerna gick jag och emilie ut och typ dans och skrek i regnet! Vi blev dyblöta båda gångerna ofc, haha=D Innan det var vi ute och åt med min mamma. Vi åt på grekisk resturang. Det var jätte gott, men jag hade ätit frukost gansska nyligen så jag fick ta doggy bag =) Emilie tog också, men det var bara ett endaste kycklingspett i hennes doggy bag, medans min var hel full<3  Nus ka vi kolla på film som sagt och mysa galet<3 

                                   Jag sa förut att jag är trött på snacket med i now you love me och så, men jag kommer nog inte att vara den snälla Hedvig längre. Jag känner att jag är fööör snäll, haha. Men jag kommer inte bli elak. Lite bättre bara<3<3

                                                          Hur ska jag vara i min blogg och forfarande vara mig själv?

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Gå in och läs om tjejen som hänger med dom svenska kändisarna.

Skvaller, intervjuer och allt annat som behövs och veta om dom svenska kändisarna.. Det hittar ni på http://duvetintee.blogg.se



Lägg in på bloglovin så att du inte missar något!!



MVH

Duvetintee

2009-08-18 @ 02:48:57
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0