091228

Hejsvejs! Denna weekend har jag varit i Dalarna. Nice price <3  Släkten var där eftersom dom hade firat jul hos farmor i Dalarna. Pappa firade där, jag och syrran firade ju hos mammsen :D Faktiskt ska jag tbx til Dalarna på onsda för att fira nyår där! Skojiiiiiiigt!

Idag firade jag och Engla jul hos pappa, jag fick en rosa mjukisdress, one tree hill säsong 4 & 5, smycken, en jätte fin kofta, och en jätte bra film :) Sen fick jag ju julklappar hos mamma ;) Nu är Lina här hos oss, så vi stirrar lite på en fyrkantig sak som kallas TV.Hahaha, vet inte vrf jag skrev så..

Aja, nu ska jag faktiskt stirra vidare på den fyrkantiga saken (höhö) Kyss på rumpestumpen!

Ps. Om Alice mår bättre imorn ska vi gå på New Moon :)


Jag och Alice i somras på väg till Värmdö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0