1997,1998,1999 ,2000 ,2001 ,2002 ,2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009

Alla dessa år har jag funnits till, det är faktist inte så mycket. Men med få år, är jag sjukt nöjd!

Gott nytt år allesammans! :D Är ni nöjda med året som gått? Jag är sjuuuukt nöjd :) På det här året har jag hunnit med: Semester, svek, kärlek, kompisar, skratt, tårar och mycket känslor ;)

Som sagt är jag hos Åsa-Linn, vi har hunnit med att glo på film (i taket lyser stjärnorna) och så har vi käkat godis <3 Jag och Åsa (-linn) är så  osociala att vi sitter vid varsin data på varsin våning, tihi (a) Vi chattar och har webb på. Men snart snart snart så ska jag gå upp så att vi kan börja fixa oss inför festen ikväll. Dock så vet inte åsa-linn vad hon ska ha på sig, så vi måste snart börja jalla! :D

Hoppas ni får ett riktigt gott nytt år ikväll och året framöver. ta hand om varandra nu, och var försiktiga med raketerna! :O



Happy 2010! :D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0