Dan före doppardan

Denna tid har man längtat efter. Stämningen, maten, klapparna och Kalle Anka. Nu är det jul på riktigt.

Det är ingen dröm, imorn är det julafton! Jaaaaaaaaaaaa :D  Vi har precis klätt granen, och den blev otroligt fin! Vi brukar aldrig köpa kungsgran men vi gjorde faktiskt det i år (Y) Tänk att detta år har gått jätte snabbt! Det kändes som jag nyss kom hem från ungern i somras. Men nu är det jul! Här kommer min önske lista: Jag har knappt önskat mig något.
*En Adidas tjocktröja (Lila, eller rosa)
*One Tree hill box (säsong 4)
*Smycken
*En parfym (Avril Lavinge, Black Star)
*En mjukisdress (svart eller rosa)
* Eventuellt ett par Jeans.  
Inte så mycket, för  jag brukar önska mig mycket mera.



Idag var jag med Ema och Moa, det var jätte kul. Vi körde singstar, men jag vann alla gånger förutom en gång :D Hahahahaha <3

Nu önskar jag er en riktigt god jul och ett gott nytt år om jag inte skriver innan det. Men det tror jag, men afall att lixom? :D Så.... Från oss alla, till er alla, en riktigt god jul! :)

           
                                Här sjunger man för fullhals!
          
                                 Den är så sjukt lååång!
           
                Nu är granen klar, och två systrar som är glada! :D
           
          


Kommentarer
Postat av: Nelly

Vi hade en som var änu längre typ dubbelt sååå stor och vi bor i lägenhet.

2010-01-01 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0