Julafton 2009

Jag vet inte vart jag ska börja. Jag kanske ska börja med att berätta att julafton var jätte härlig. Jag fick allt jag önskade mig, men adidasen jag fick var fel modell så vi ska byta den imorn :) Sen ska jag ju fira jul med pappa på måndag.  Skojsigt! :D Jag saknar faktiskt pappa, han är i Dalarna och firar där med släkten   (Y)

Jag och Engla och mamma fick likadana pyjamasar av Mormor <3 Dem är jätte fina! Just nu händer det inte så mycket, det ligger öppnade paket under granen, massor. Jag känner mig seeeeeeeeg :) Men så är det alltid efter jul. Jag ska ta en snabbdusch, klä på mig mina nya fina kläder, och chilla framför TV:n . Nice! Såååå.. vi kanske hörs ikväll <3 Julpuss på er!

Nu kommer några hiss och diss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0