Smått och gott

Helluuuuu! :D  Nu sitter jag hemma hos mamsen :) Jag vet, jag har inte bloggat på länge.. men jag har faktiskt inte pallat! :S

Jag hade 1050 bilder på min mobil, så igår laddade jag över ALLA till datan.. puuhh! Nu har jag 0 bilder, och minnet är tomt! :D <3 Så ni ska få ett smakprov på några sen :)

Iaf idag hände en sjuk sak efter skolan (tänker inte dra hela storyn här... privat) En kärring tog sönder min kompis Rikards cykel med flit, och kastade (jag menar verkligen kastade) ut honom ur affären.. :O Hon var dock fullis. Mer än så får ni inte veta... MOHAHA! :D

Pallar inte blogga mer nu, förlåt om jag är tråkig... :) Tar igen det snart!  Här kommer smakprovsbilderna från mobilen.


Lovisa, klara och tesla efter årets skolavslutning (vi hade dock bytt om)

Mamma gjorde det till mig! MMMMMM....

'

Min söta katt babsan! Nu får ni inga mer, för nu ska jag draaaa! <3

PS Förlåt att det blev så tråkigt!






Kommentarer
Postat av: suzana

Har lagt upp ett viktigt inlägg som vi alla bör rikta uppmärksamhet till !

Kolla gärna in den och smyg in en kommentar :).



Puss och Kram :)

2009-12-14 @ 00:39:46
URL: http://sozokii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0