Darin- Runaway

Jag bara ALSKAR den laten! Jag lyssnar pa den nu. Jag blir sa glad av den! Man vill verkligen runaway, fast till vad ska jag springa till? Hah, men jag ar sommarglad.! =D

Nu ar syrran och mamma har och allt ar pa plats. Nastan iaf :) Men jag var ju pa Aqua park med Noémi och hade super kul. Vi badade, at glass och sommrade oss! Vi akte rutschelkana, man maste betala massa extra om man vill gora det, och det gjorde vi!!!! Gud vad kul det var =D Men nu ska jag lyssna vidare och njuta av mitt sommarlov <3

  klicka har for att se bilden pa rutschelkane delen<3 : http://www.termalfurdo.net/kepek/furdo/20070529195633_termalfurdo_rackeve_14.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0