Du!

Du, ar ingen annan, for du ar bara du. <3
Idag ar det inte kalas vader presic om jag ska erkanna det, men det ar inte sa bra i Sverige heller har jag hort. Jag overlever!

Igar var vi pa palatset (stort gigantiskt bad) det var kul och fint vader! Men... Min lilla syrra blev magsjuk och fick stanna hemma med mormor :'( Men jag mamma, hakan, lucas akte dit och hade kul! Jag har blivit feta brun assa. Mohahaha!
Nu ar jag hos Noemi, det later som jag bara ar har. Men det ar bara for att varje gang jag far lust att blogga sa ar jag har... =D
Nu ska jag sluta och lyssna pa some music!  Ha det bra dar i Sverige! Saknar er!!! <3333

Kommentarer
Postat av: Julia Örnelid

Halluuuuuu sis!



Kan inte du maila mig om vad Engla sa? :D

haha puss på dig <3

2009-07-10 @ 16:59:45
URL: http://juliuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0