090628

Hejsan alla sotnosar! Nu ar jag hemma hos Noémi, min kompis har i Ungern. Hon ar fett schyst :) Det ar stekhett har, antligen! <3 Jag bloggar lite och hon haller pa med jag vet inte vad, typ har trakigt och studsar en boll mot en vagg, hehe =D Men min mamma ska snart ringa sa ska jag snacka lite med henne och sen ska jag ut och steka i solen! Nice ;) Jag har blivit riktigt brun!! 

Idag eller imorn eller nan gang sa ska jag skriva ett inlagg om Sverige och  Ungern, lixom skillnaden mellan dem olika landerna. Det var Julia som gav mej den idéen. Hah =D
Nu ska jag ut och vanta tills my Mother calls!!!
 Jag far se om jag skriver ikvall<333333 Men pussar och kramar sa lange B-)  /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0