Hårt arbete

Hej! ber om ursäkt för mitt uppförande när det gäller bloggen...

Det har hänt jätte mycket dom senaste dagarna. Jag har ju varit på E.M.D. konsert<33 =D
JAg skrev så mycket om det! Jag hade en bit kvar, så säger pappa: - Jag måste låna datan snabbt. Så dum som jag är säger jag: - okej:)
Då sa jag till pappa att han INTE skulle kryssa min blogg sida jag höll på med, han bah:- sjävklart inte!

10 min senare hör man pappa säga:-oj.. jag fick lite panik så jag sa:- vadå oj!? Han bah:- jag glömde, så jag kopplade ifrån internet!
WHAT!!!!!!??????? SÅ vi hölll på att fixa och trixa runt så nu vet vi inte om den är ner sparad eller inte... jaja, jag får väl fixa med min skadade blåa arm:(

Jo...jag blev lite skadad idag (fick en hård armbåge rätt på handflatan!)  men jag ska försöka att skriva om E.M.D., men om jag inte gör det så var det super kul och jag fick en kram av alla tre och sen smet jag och Julia backstage! <3 upss....
men nu skriver jag bara med en hand eftersom jag är skadad så jag börjar få kramp... tihi! Men nu ska jag titta på modedektektiverna eller vad det heter, ganska  kul faktiskt men ibland kan dom vara lite taskiga... Men men :) sånt e livet om man anmäler sig! 

Nu ska jag sluta (har sagt det två gånger) hehe...

                                                        
                                                                             HEJDÅ<3 

Kommentarer
Postat av: Sissi

Ohhh! Synd, ta hand om dej! <3

2009-06-21 @ 18:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0