Hej hej, hemskt mycket hej!

Ahh, idag bubblar jag verkligen aven om vadret  inte vill riktigt vara glatt idag<3

Det som gor att jag bubblar:
*Min mamma och syrra kommer pa onsdag ( Har saknat dem javligt mycket)
* Vi har fixat bassangen, sa nu kan jag bada massor, fast jag har redan badat massor:)
* Min design ar helt frasch och ny! Riktigt fin :D
* Det ska bli 32- 37 grader HELA veckan

Vissa saker kan gora en riktigt glad aven om det ar sma saker ;)
Tack Julia, tack tusen ganger! <3
Nu ar det storm ute fast det har varit jatte varmt hela veckan, gud vill ha lite kallt nu  nar vi har svettats:) Himlen ar gra, inte bla... Blaa jag hatar det! Menmen, jag over lever (tror jag)

Nu over till nyheten som alla pratar om: Michael Jackson. Tank att do nar man nastan precis har fyllt 50... Han var kung over kungarna, musiken som man aldrig hatade.
Hans hudcancer tog over, hans minst tusen ganger opererade nasa, det blev for mycket for honom.

Men nu ska jag sluta och kolla runt lite och se vad som finns att gora nar det ar sa f*cking daligt vader:) Massor av pussar och kramar

Denna video bjuder jag pa (eller kanske Michael bjuder pa den)- http://www.youtube.com/watch?v=ACPsfcsg4ZE

Kommentarer
Postat av: Anonym

No problems! Det vet du! Saknar dig (alla här gör det), jättemycket. Men tiden kommer gå snabbt :) Puss!

2009-06-28 @ 21:18:28
Postat av: Anonym

Oj glömde skriva att det va jag! / JULIA <3

2009-06-28 @ 21:19:04
Postat av: H

Okej, haha men jag fattade det eftersom jag skrev om dig!!!! PUSS!!!!

2009-06-29 @ 13:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0