Hurtbulle

Tja!
Jag har varit ute och sprungit idag.... En riktig hurtbulle<3 =D Men jag kände att jag hade massa spring i benen så jag var riktigt sugen på att gå ut och springa. När jag lyssnade på musik medans jag sprang, så ser jag att en tjej (har ingen aning om vem hon var) men hon var i min ålder. Hon lixom försöker få kontakt med mig och så börjar hon vinka. ''-Mysko´´ tänker jag då. Sen springer jag lite längre bort och sen tillbaka dit igen (för jag sprang lixom lite runt runt och här var) då ser jag henne igen, hon börjar vinka och tittar och gåt efter mig. Sen ställer jag mig på andra sidan gatan och pausar musiken och stretchar lite, Så kommer hon till mig och bah:- '' Jag ropade på dig men du svarar inte... så säger hon:-''ojdå...fel person, sen går hon! Jag bah: okej...? heh.. jaja, livet går vidare efter pinsamma stunder. :)

Therese inlägg kan ni gärna kommentera...<3
Jag pratade nyss med min bästa klara! Nu sitter jag här med söta Shaz<3 =D Hon ska snart hem (hon bor över mig) Börjar bli lite trött! Men vi hörs troligtvis imorn<3

PS. Ska på bio med Julia och Ema imorn, baksmällan blir det... Lite skratt vill vi gärna ha i biosalongen:) 


                                                        

Kommentarer
Postat av: D

Vad roligt att springa, ha det bra!

2009-06-18 @ 21:53:19
Postat av: Åsa-Linn

hhahaha, livet går ju vidare ;) <3

2009-06-19 @ 10:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0