Klara, du e karlek for mig!

Klara, Du lyser upp min dag nar det regnar, du ar som solen. Alltid glad snall, och trevlig. Och framforallt varldens basta!
Du ar den man inte skulle kunna leva utan. For hur du an gor eller vad du an gor, sa finns du alltid hos mig!
Dem tarar vi har gratit tillsmammans, dem skratt vi har skrattat tillsammans, och dem dagarna vi varit som bast, dem dagarna glommer jag aldrig.
Kommer du ihag den dan jag skulle dra ut min tand? Och din j*vla laddare som var helt konstig? Men vi kampade och skrattade  oss igenom det! Vi gick ju till tandlakaren radda men glada pa samma gang. Haha, nar min pappa stog och vantade pa oss, vi var fett sena! Jag glommer aldrig den dan! Vi tjatade till oss att du skulle fa sova hos oss, och  det fick du. Vi var helt flumm och somnade inte forns elva!

Dem stunder vi varit som mest osams, glommer vi alltid! For mig ar du alltid min bastis! Och du kommer alltid att vara! Gummz, till doden skiljer oss at.

Love you more than ever, babe. Your my world<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0