Nu...

...blir jag borta så länge satt mina byxor blir för korta, så får det bli... Lånad för en månad. =D


Ja, nu ska jag vara borta en månad. Fatta vad skönt! :)
På Onsdag landar jag med planet i Ungern, Sen ska jag bara njuta av livet, värmen stranden och sommaren!
Men jag har två... nej, tre nackdelar med denna resa:

*Kommer inte kunna blogga
*Kommer sakna ALLA... Eller inte alla i hela världen utan ni fattar vad jag menar:)
*Eftersom jag åker dit med mormor två veckor innan mamma och Engla så kommer jag sakna dem!

Men jag ska skriva ALLT efter jag kommer tillbaka i från det varma landet Ungern! (#)- (sol om ni inte visste)
Nu är jag med min bästa Lovisa och myser, vi ska kolla på film ikväll och äta godis! Mums! Jag tror det blir Simpsons The movie eller burn after reading... Fast nu sa lovisa att det blir båda filmerna, så det blir filmkväll. :)

Jag försöker skriva lite mer än vanligt för att jag inte kommer kunna skriva på en månad, egentligen skulle jag kunna skriva imorn, men jag får se om jag hinner för det blir lite mycket med packning och så. Sen på Tisdag vet jag inte... Hmmm... Ni får helt enkelt hålla utkik!
Vet ni vad Lovisa hade gjort? Haha.. Hon har en mini-palm i sitt rum som står brevid en papperskorg, så imorse när hon hade legat i sängen med datan i knät hade hon ätit äpple och då så hade hon inte orkat gå och slänga det så hon hade kastat det. Då träffade hon fel och kastade de i palmen istället... Haha, hon tog bort det nu! Lilla Lovisa är så flumm!

Nu måste jag börja ta farväl för en månad! buhu :( Anledningen till att jag inte kan blogga mer är för att Lovisa vill blogga i sin... http://perhaps.blogg.se

Jag är JÄTTE dålig på att lägga upp bilder, ska försöka.. eller ska börja med det efter ungern resan. För då har jag nog många bilder. Och då menar jag många.. Tror jag! tihi<3

Men... puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss

Här får ni en extra puss till och en ÄNNU större
                                                                                                         §
                                                                                                         §
                                                                                                         §
                                                                                                         §
                                                                                                         §
                                                                                                         §
                                                                                                      <<>>


Kommentarer
Postat av: amanda

vad skönt:) jag åker till tunisien om 13 dagar :) men det e kanska långt tid kvar ha en trevlig resa :) <3

2009-06-14 @ 22:18:52
URL: http://amandiiss.blogg.se/
Postat av: Hedish

Tack detsamma!<3 =D

2009-06-15 @ 19:02:16
URL: http://snyggheddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0