Sommarlov... Det är kärlek för mig<3

Jihouuu! Sommarlov! Bada! Sola! Glass! Det är sommarlov det<3

Guud vad glad jag e, äntligen. Det man gått och väntat på mest hela året! Sommarlovet B-)
Om en vecka åker jag till Ungern, eller fatt vara exakt om fem dar:D Hoppas det äår lite bättre väder där ;)
Det var inte världens bästa väder på skolavslutningen... :( Men men, jag är glad att jag ens får sommarlov

I Ungern ska jag slappa en månad, aah.... Nice price! heh:)
Jag var på grönan här om dan, fett kul det var asså. Jag åkte Extreme! Och såklart MASSA annat. Jag var där med Lovisa, sen kom Julia och Alice:) Vi skulle kolla på E.M.D. , dem ägde skiten... som vanligt! Det var samma som i dalarna, men det var värt att se igen!

Förlåt fatt jag inte hade skrivit på länge, jag börjar göra mera saker som gör att jag inte hinner blogga<3 Förlåt! 
Nu ska vi ha gäster, får se om jag skriver mer sen... Kanske! =D
Här kommer en liten dikt (sommarlov)


Sommar :)

I sommargräset ligger jag,
med brunbrända ben och mina sandaler
Och känner solen gassa,
på lilla mig vid sommarstugan
Hur jag genom sugröret,
dricker hallonsaft och äter jordgubbar
I hagarna vill jag vara med dig,
bland blommor och bin

Ute till havs,
ligger vi och solar på en båt
Och känner vågorna längs vår resa,
genom skärgården en solig dag
När jag sömnig blir,
då tar jag mig en glass och lyssnar på fåglarna
Att bara vara med dig,
får mig att tänka på sommar med solen och bad

Med snäckor kring halsen,
och blomdoft i luften
Ska vi uti hagen vandra,
och äta tårta med smultron
I gräset ska vi springa oss varma,
och spela fotboll hela dagarna


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0