Sziastok! Hej! Hello! Ciao! Bonjour! Hola!

Det var manga mojliga sprak, men det finns saklart fler sprak! Hah, som om det bara var jag som visste det:)
Det forsta var pa ungerska, sziastok.
Idag har inte hant sa mycket, forutom att pa morgonen akte vi till Budapest (vi ar nere pa landet nu). Vi hamtade Margit, det var lange sen jag traffade henne. Det ar kul att traffa allt man inte har traffat pa lange! Alla tycker jag har vaxt sa mycket, Hah:) Men anledningen till att det inte vart sa mycket pa gang idag var for att: Det var skit daligt vader! Jaja, skratta ni... Jag som har skrattat sa mycket at er, men jag har inte skrattat sant har hanskratt utan mer for skojsskull.

Jag har ett jatte bra tips som ar bekvamt och lite skojigt: Dem fingrarna man anvander nar man ar inne pa datan, dem kan man garna ta lite tejp runt (precis vid nageln och fingertopparna) Det ar ganska skont, det blir liksom roligare att skriva... MEN! Jag tipsar om att f-ckyou fingret inte ska tejpas om for det kanns konstigt da!
Nu sitter jag har med tejp runt fingrarna och skriver lite.... Jo juste, jag kan skriva om vad som har hant!
Idag har vi som sagt tagit det lite lungt, men det regnade ju inte hela tiden, sa nar det inte regnade tog jag stegen och satte pa mig en hatt och faktiskt sa borjade jag plocka vara enormt goda korsbar som ar i vart enorma korsbars trad! Haha, jag plockade minst 3 kilo. Jag plockade aven en stor skal till grannen, hon kanner sig nog ganksa ensam. Hon bor i ett jatte stort fint hus, helt ensam! Brr, laskigt! Igar sa hande inget speciellt forutom att det var jatte varmt, igen! Eller om man kan saga igen, vi akte aven ner hit till var stuga vi har. Den ar jatte fin, jag ska beratta hur den ser ut:

Beskrivning:
Sjalva stugan ar rod och jatte fin, den ar valdigt stor, inte vards stor, men stor. Sen har vi en pool, gunga, hangmatta, sandlada (som bade jag och syrran anvande nar vi var sma) Appeltrad, korsbarstrad, aprikostrad, parontrad, hallonbuske, jordgubbsplanta, Det later valdigt harligt, och det ar det kan jag saga! Haha! :D Men som jag skrev i forra inlagget, att det ar er tur nasta ar och folja med, heh:)
Jag har inte sa mycket mer att saga... forutom att jag saknar er! MEn jag tanker pa er nar jag badar och nar jag solar i 35 graders varme!


                                                                Szia! (hejda!) <333






Kommentarer
Postat av: Klara:)

heej Hedvig! Låter otroligt härligt. Ser och hör att du verkar ha det väldigt bra där nere! Vi hörs



puss o kram

2009-06-21 @ 14:00:23
URL: http://lillamej.devote.se
Postat av: zemiresdresdtreo

GUD VAD GULLIG BLOGG! JAG BARA älskar den!

2009-06-21 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0