Therese Johansson Rojo

Dem som tog ditt liv ska få skämmas och lida tills döden kommer och tar fatt dem.
Dem som älskade dig mest i hela världen får aldrig mer se dig.
Vi som aldrig fick chansen att lära känna dig kommer heller aldrig att få den chansen.
Therese, även om jag inte kände dig så känner jag tung sorg över detta.
Lova att finnas kvar för dina närmaste. Lev livet där du nu lever<3


Jag sa att jag inte skulle skriva mer för jag skulle åka till Ungern, men jag kunde inte låta bli att göra det. Fram för allt för det som hänt. Även om det var för en vecka sen ungefär, så ville jag skriva om dig (therese) just idag<3
Jag förstår inte att någonting sånt här har hänt. Eller ingen förstår, inte ens dem som skapade det här. Det är bara dem som vet vad som hände den kvällen då livet försvann för en tjej. Det ofattbara som inte ska hända någon. En flickas unga 16-åriga liv försvann för att två idioter dödade henne. Det spelar ingen roll om det var svartsjuka, bråk eller nåt annat, jag tycker man ska kunna prata om det istället för att använda massor av våld .
Jag vill att ni ska veta: Ju mer våld desto mer krig och mindre kärlek

                                           

Kommentarer
Postat av: Åsa-Linn

Stackars hon :'( (Y)

2009-06-19 @ 10:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0