(Nygraddat inlagg fran Ungern) Here i'am!

                                                                  Hej pa er ni som haller pa att frysa ihjal i kalla Sverige!


Okej... jag ska vara snall, sa kallt ar det inte! Tror jag:)
Nu sitter jag och svettas lite, det ar ju VALDIGT varmt. Vet ni? Nu skryter jag, menmen. Nar man ska vara borta en manad tror jag jag har nat att skryta om! Hahaha :) Ni som  har last tidigare vet vad jag skriver om och varfor jag inte skriver med aao.... Hehe=D

Nu har jag skrivit lite och sa. Nu ska vi ga ut och ata! Mums:P Ungersk mat ar riktigt gott' :)
 Men jag saknar er och sa! Men vi ses om en manad. Jag tror jag kan blogga lite ibland, men annars ar jag upptagen


Det har blev en snabbis.... Menmen. Huvudsaken ar att jag skrev! Ett litet skryt inlagg, Haha:)
Varma kramar och svett pa det (om ni vill saklart) =D <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du har det bra! Tänker på dig, puss

2009-06-18 @ 01:06:31
URL: http://juliuas.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Tack, Jag tanker pa dig ocksa! Dem har kollat pa din blogg har i ungern, dem sager att du verkar jatte snall och att du ar sot<3

Dem har sett det du har fotat pa oss! Haha:)

2009-06-18 @ 11:04:08
URL: http://snyggheddans.blogg.se/
Postat av: Amanda L

Fin blogg du har! Jag vill ockso ha en blogg<3

2009-06-18 @ 11:08:38
Postat av: Anonym

coolt coolt coolt coolt!!!!!!!!!!!!!! WOW!

2009-06-18 @ 11:09:41
Postat av: Sissi

Men asso okej. haha, fin blogg! =D

2009-06-18 @ 11:10:37
Postat av: amanda

vad skönt aa det e kallt här i sverige det regnar:/

2009-06-18 @ 20:41:35
URL: http://amandiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0