varm, varmt, varmare!

Det var dagens tema: Varmt! 30 grader pa morgon kvisten, tihi<3 Sen pa dan blev det nastan for varmt.
Jag hann blogga som ni ser eller markte. Jag hinner fast bara pa kvallarna for pa dan har jag annat for mig! <3


Dagen:
Vi var ivag och shoppade idag till mig, jag kopte: Trosor (as bekvama) , en klanning, en jatte sot kjol, ett linne och stumpor! Klanningen ar jatte cool:)
Senare sa var vi hos nan farbror och pratade, for en jag kanner ska dopa sig. Sen var vi pa bio och  sag baksmallan, Men jag har redan sett den... men det blir lattare att forsta nar jag vet vad som ska handa och vad dem sager. JAg ar ju inte bast pa Ungerska. Fast jag kan nastan flytande:) Sen var vi pa sjukhuset for mormor har ont i ryggen, sa hon har en speciell omlaggning.

Det var ungefar det som har hant idag:) Men nu sitter jag har nyduschad och klar, lite trott! Men jag lever livet har i  Ungern och det ar det som ar meningen!
Jag ska nog titta lite pa TV nu.... jag chattar med min basta och sotaste Klara<333333

Nu har ni fatt hora om dagen! Jag saknar er, nasta ar far ni ochsa fojla med, deal? Bra:D

                                                       ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0