Jag skriver igen typ några sekunder senareee

Ja... det är såhär att när man inte vill nåt ska man säga det och inte gå runt och bära på det för då får man bara en klump i magen! Det här är lite som inlägget: Säg vad ni tycker!
Men jag ville bara skriva lite jag fick lite skrivlust, kan man säga... :P Men det ska bli spännande och se Melodifestivalen! babababaaaaa.....bababbabbbaaaa... Haha, det där ska mer vara trumvirvel!

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva, MEn jag hoppas att antingen E.M.D. vinner eller Alcazar! JAg vet faktiskt inte!!!!!<3333
Men vi görs imorron!

Puss /Heddan

Kommentarer
Postat av: sandra

okejj jag tycker om du hahha vi tyckte lika men nu ska jag inte störa hejdå (bra blogg)

2009-03-13 @ 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0