Min dikt...

Min dikt heter blommor:
Jag gillar blommor, framför allt
dom som är blå... Men nu är
mörkret här, den är bara
svart och grå. Blommor är sköna
precis som den gröna sommar' n
 
Hehe, en liten dikt jag skrev bara. Det sista rimmar inte så bra...
Idag har min dag varit bra! Vår fröken var på konferrans så vi hade vikarie, vi jobbade med vår planering som vi brukar (suck) Direkt på morgonen hade vi ''capoeira'' (vet inte riktigt hur det stavas) typ nån slags dans eller nåt! Men det var kul men ganska svårt. Sen slutade vi 20 min tidigare, JIHOOUU!:D hehe dom som ville kunde gå ner till idrotten i 40 minuter till (vem vill det lixom?) Men efter skolan hade jag kunnat gå hem men jag orkade inte så jag var med mina bästa vänner!!!!!!!!!!!!!!!  Min bästis MOA! Asså hon e ju bara för underbar! Vem vill inte vara med henne? , räcker upp en hand! BRA! Ingen räckte upp handen (såklart)...<33333 Sen var jag med min andra B-vän KLARIZZZ! Hon är också underbar! <333333
Nu har ni hört lite av min dag inte hela men nästan!
pussar och kramar /Heddan

Kommentarer
Postat av: Tess

Den var ju bra!:D<33

2009-03-11 @ 13:37:24
Postat av: Klariiiizz

Hehe! Den dikten var nog den finaste som ja nånsin hört (hihi) Älskar dig :D<33

2009-03-11 @ 14:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0