Sorry.... + Är jag ledsen!

Heej, vet ni? Jag är ganska konstig om man tänker efter...!  Först tänker jag så här: - idag ska jag skriva i min blogg:D. Nehe... vad händer sen? Jo, jag skriver inte! Konstigt... Haahaa:) Men nu börjar det intressanta... eller intressant och intreessant, utan det mer ledsamma... Min älskade älskade älskade älskade bästis, vill inte vara min bästis elller inte riktigt så. Hon sa: jag tror inte att det kommer funka! Så jag är SUPER ledsen, jag fick vandra från skolan idag. Inte bara drf utan jag mådde verkliken piss! Blää... hatar att vara sjuk.

Jag vill egentligen blogga hur mycket som helst, men det blir verkligen jobbigt efter ett tag. Jag vill ta igen det jag inte har skrivit på min blogg.... Hmm... vad ska jag skriva?... Nu vet jag, ni vet min blogg design? ja men iallafall., der vet jag inte riktigt hur man fixar så att den bli där uppe, men om ni har nåt tips så skriv gärna det på kommentarer så kanske jag fixar det bättre.
Men jag vill gärna skriva några ord till min b-vän (Klara)
Mina ord:
Du är det finaste, du är det vackraste och den man saknar då man är bortrest.
För även om, du tackat nej, så säg att du vill!
Men hur du än gör så kommer jag älska dig oändligt. Tolv varv runt jorden och tillbaks, så mycket
älskar jag dig! <333333333333

Puss och kram //// Hedish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0