Super dag!

Idag har min dag varit rent utsagt skit och bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Först kom jag till skolan (som vanligt) Vi hade typ matte eller nåt. ehh... sen så gick dan väldigt snabbt: :D vi hade träslöjd efter rasten och den andra gruppen hade syslöjd. Det var feta kul, vi håller på med (eller jag är klar, blev det idag) självporträtt med trä! Haha... Jo men nu kommer vi till det stora hela!!!!!!! Jag var på E.M.D. signreing! JAg köpte singlen och dom gjorde ett hjärta på den!!!! Och såklart deras autografer..! <33333  Sen fick jag en kram av Mattias! Asså jag är inte direkt E.M.D. typen men jag har typ som NÄSTAN halvsyrror som är galna  i E.M.D.! Dom vet vad en av dom heter och när hon färgade håret sa typ dom- Du ser frächs ut! Hon har träffat dom 28 gånger. MEn iallafall det är inte riktigt hela storyn, asså av min dag!  Men aja....<333

Det här är till mina B-vänner:
Ni tar en del av mitt hjärta
som är stor som en horisont.
Ni lyser upp min dag precis som
choklad! Alltså: JAG ÄLSKAR ER!<333

PS. Det rimmar inte så värst mycket bara det där med choklad, men spille rille! Nu måste jag dra!!<333

Puzz och kramizzar
/Heddan<33333

Kommentarer
Postat av: Klara!<33

Heej!! Vilket bra inlägg! Jag älskar dig skit mkt du e ju mitt liv! Du gör så ja mår bra och är alltid snäll! ÄLSKAR DIG B.VÄN!

2009-03-14 @ 10:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0