Glömde grönan!

Jo, hej några sekunder senare!<3

Jag glömde såga att jag är ju skolpolis så får man (en dag per år) gå in gratis på grönan( få ett åkband, bara om man visar upp patrullbeviset) En förälder går in gratis också! Så jag var där i söndags, åkte aldrig ''Insane'' för den var så jävla... huääh kan inte ens tänka! Men några of my freinds åkte den! Men jag hade en super bra dag i söndags!

JA! Snart e det lång helg igen! <3 det innebär.... LOV! (två dar) Thihi:D

Men jag svarar på kommentarer. Om ni längtar tills frågenstund... KOMMENTERA DÅ!:D

PS. Vann rätt låt i eurovision song contest?

Kommentarer
Postat av: Finasttee

Jag åkte INSANE när vi var dääärrr!!!!!! WOOHHOO fett rolig asså. Men gissa vad!? KOM TREA I TALNAG! HAHAAHAHAH Men iallafall Om jag tyckte om NORGE!?...

BLÄ asså den sög! HAN VAR WB ZAC EFTRON ELLER HUR. men alla tycker olika..!

Puss o Smek<3

2009-05-20 @ 09:58:35
URL: http://MyNameisKlara.devote.se
Postat av: Anonym

fett synd du borde åkt den.

2009-05-20 @ 14:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0