Vår-förlåt

:§ FÖRLÅT!

Jag har inte bloggat på... Ja, jag vet inte på hur länge jag har bloggat. :O Men JAg kan ju börja med att berätta lite saker...

Jag har ju som sagt varit med i skolans Talang. Och... VANN! :D

I mina drömmar vill jag att Klara och jag skulle vinna men nu blev det inte så... :( Jag får vara glad att jag vann, som jag så klart är! :D
Sen så har jag varit på Skolpolisgala! Det var jätte kul! Alacazar var där och Sonja Aldén:) Dom var as bra, Jag skrek så jag tappa rösten. Thihi!

Snart ska Underbara Julia sätta in min design på bloggen, vi har redan designat den men den är inte riktigt insatt som ni ser (heh)

 ja... Jag har inte nåt mer att säga... Eller jo, FÖRLÅT IGEN! <3

Hejdå alla söt-ungar som läser min blogg!!!!! :D<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0