09-11-15

Hej på er!  ♥ Idag är en bra dag faktiskt! För att jag ska nämligen vara barnvakt åt Lejah, ni vet prinsessan Lejah från Star Wars. Haha, nejdå. Hon heter Lejah bara, precis som hon i Star Wars! Lejah är jätte söt, hon är fyra år. Så det ska bli roliiiiiiiiiiiiiiiigt! :D
 
 Jag och syrran har ätit frukost nyss. Så till frukost hos mormor fick vi goooooooda Toasts med O'boy :) Mums ;)
Jag antar att mamma snart kommer och hämtar oss, så kan vi åka till Lejah ♥ Men iaf ska jag gå och byta om snart. Så vi hörs nog senare, ha det bra sålänge!


       
   Jag är drogad av FarmVille på Fejan. Nu ska jag kolla om mina odlade hallon är klara!      

Kommentarer
Postat av: bajskorven

wtf

2009-11-29 @ 14:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0