Alla tittar hit!

Hej era gullungar! Vad gör ni då? Själv sitter jag och lyssnar på Spotify. Jag gjorde en ny playlist igår med ägig musik!

Dagen har spenderats i skolan med underbara Dina <3 Vi har jobbat och jobbat och jobbat i skolan idag. Eller där ljög jag lite, tihi. Men jobbat något har vi iaf ;) Resten av dan får man säga vad man vill om...
Min syrra har varit sjuk nu sen igår och idag. Så idag har pappa varit hemma med henne. När jag kom hem möttes jag av ett trött litet ansikte som sa:- Vill du ha godis av mig? :D Jag bah:- OFC! :-D <3

Nu ska jag ta och kika in lite på Fejan. Ha en bra kväll gullungar!

                          
                        Jag och syrran  ,förra årets julaftons lunch hos pappsen, Jäätte mobbad bild på båda!

Kommentarer
Postat av: BLONDIE

Sv: Tack så jättemycket! :D<333

2009-11-02 @ 19:54:36
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0