ASUS Virtual Camera

Fan vad är det som händer? Vår inbyggda webb är typ trög!!!!!!!!!!!!! OMG!

Iaf sitter jag här med datan i knät och bloggar och chattar lite, jag har min gosiiga halsduk på mig! Pappa har köpt en TV-modul som han sitter och trixar med. Men det funkar typ inte så han är arg!:)
Jag är väääääldigt trött men jag hoppas på att kunna orka titta på något bra som jag inte kommer på vad det heter:S

Om ni vet något om den här webbisen kan ni ju gärna kommentera det så ska jag försöka trixa med den. Bloggar nog senare och då laddar jag upp bilder från när jag och Emilie varoch shoppade!  Kiss&Bajs på er sålänge!


       En jätte gammal bild på Moa bästis, jag och min gulligaste gammla hund James<3
Saknar den tiden med er:)


                       R.I.P James <3


Kommentarer
Postat av: ameria

jheeej läste ditt inlägg.. är james död?!

2009-11-05 @ 18:30:41
Postat av: Dina

Söta Moa och Söta Hedvig R.I.P. James

2009-11-23 @ 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0