Bag In Da Box

It's a bag in a box, it's a bag in da box. Its a bag in box. its a bag in da box! Var är boxen, där är boxen. Var är boxen, där är boxen.

Spelar sönder den på Spotify, egentligen suger den. Men jag behövde den låten! HAHA! :D Den är skööööööööön!

Nyss chattade jag med bästaste klara, men hon loggade ut.. :) Så nu chattar jag med lite andra kompisar. Sen så är det ju oxå Facebook som gäller! :D Idag har det väl inte hänt så mycket i skolan, tror jag. Haha, idag somnade jag nästan på lektionen bara för att jag var så trött! Gud.

För det första ska jag nog ta och välja ut ett stycke ur min favvobok- inför bokensdag imorn. Vi ska typ läsa det stycket för alla andra.

För det andra har min fröken valt ut mig och gulliga Aida till en skolpjäs , som ska spelas inför hela skolan.. :S Men kul ska det bli! :D Jag spelar ett barnbarn, och Aida spelar morfar. Haha! Berättar mer imorn :) Nu tittar jag ner på skärmen och ser att Klara har loggat in igen, Bye bye <3



Bild på mest mig, fast klara oxå! Haha, klara förssvann på bilden! Tihi <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Söt blogg ;)

2009-12-01 @ 15:30:37
URL: http://belluue.blogg.se/
Postat av: Hedvig<3

Tack! :D

2009-12-03 @ 07:28:35
URL: http://snyggheddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0