Bihålsinflammation

Hej friska och sjuka läsare! Jag som äntligen trodde att det höll på att det skulle bli bättre, men nej jag har alltid fel. Igår när vi var på väg hem från Avesta så sitter vi i bilen, och jag börjar att skaka. Som en galning. Jag frös och frös och kunde inte sluta att skaka. Usch.. Iaf fortsatte det ända till vi kom fram till Stockholm. Jag börjar få paniken att jag fått någon slags skaknings sjukdom. När vi väl är hemma skakar jag fortfarande, så pappa ger mig tempen och så väntar jag lääääääääääänge tills det Äntligen piper. 39,7 C. JÄVLAR!

Nu sitter jag hemme hos Underbara Mamsen med bihålsinflammation påp köpet så nu går jag på pensilin... :( Usch vad jag hatar att vara såhära sjuk. Det är inte kul att få jobba med alla skoluppgifter man missat här hemma. Nu är detta klago inlägg slut!

Ps 1. Mamma har ju flyttat så nu sitter jag i en ny fiiiiiiin lägenhet. Känn på den ni ;) Ta hand om er nu och bli inte sjuka och få bihåls inflammation! För min skull... Haha <3 :D

Ps 2. Läs min kompis Amerias nya blogg här! <33 :D

                         
 Jag och Julia i påskas. Jag säger grattis till henne och hennes pojkvän som firar fem månader idag :D <3                                              Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0