Dalarna, Avesta

Nice! Nu är vi äntligen här efter en vecka med kallsvettning och svininfluensa. Ni kanske förstår om jag inte har skrivit eftersom jag mest legat i sängen och tråkat med svininfluensan. Iaf så mår jag bättre nu och det är jag glad för! Nu sitter jag här med Åsa-Linn, vi har faktiskt inte tittat på Körslaget eftersom vi har varit upptagna med Fejan och FarmVille. Haha Äkta nördarna! <333

Detta är mitt 94:de inlägg :D Det låter inte så mycket men om man börjar räkna i från ett så... 1, 2, 3, 4, 5, 6, ........ Då är det rätt mycket. Jag har suttit vid datan 94 gånger och skrivit i dig min underbara blogg! Nu ska jag och Åsa-
(-linn) flumma tror jag! Hejdå på er <333 :D

Har ingen bild att ladda upp, eftersom jag är hemma hos Åsa-Linn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0