Första advent 2009

Godmorgon på er denna underbart mysiga julstämmnings morgon!

Idag är det första advent som ni kanske vet och känner! För jag kände det när jag vaknade, fast jag visste det! Haha..

Igår var vi på Adventsmiddag hos Alice och Julias mormor :D Det var jätte mysigt. Det blev lite julmat, och glögg med mandlar, russin och pepparkakor. Riktig julstämning! Jag sov även kvar här hos Alice och Julias mormor med Alice.

Igår hade jag och Alice jätte roligt, vi skrattade så jag fick ont i magen! :D <3 Men nu ska pappa snart hämta mig så ska jag vidare hem till mamma, där ska vi baka Lussebullar, MUMS! :P Aja, nu ska jag dra mig vidare tror jag! Ha en trevlig första advent, så kanske vi hörs ikväll! Bye bye! :)

                  
     En lite gullig bild jag hittade på Google! Fast dock är då alla ljus tända på denna bild, men ändå! Söt var den iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Klara som älskar sin Hedvig

Hej Hedvig, as fin blogg ! Jag saknar dig, på torsdag ses vi igen, love you! MEn iaf så tkr jag att det är SKIT mysigt med första advent, imorron ska jag äta min första chocklad haha XD

2009-11-30 @ 19:31:43
URL: http://sstrulh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0