Godnatt!

Nu ska jag sova! Är J*vligt trött eftersom gårdagen blev seen! Men det känns som om jag säger gång på gång att jag är trött, med det är så. Vet ni varför? Det är vädret ;) Jag är inte van... :/ ni är ju inte heller det!

Idag har varit en bra dag, gympa, matte, spanka. Typ :) Aja, på torsdag ska jonathan och sixten slagga här! :D Men på torsdag tar vi även sprutan mot svininfluensan...... Alla vi tre (jag, jonathan och sixten) kommer säkert ha ont i armen!

Nu ska jag sova! Förlåt om jag är lite tråkig, men jag är trött som sagt :) Inga bilder blir det heller. Snacka om trött jag är då ;)

Ha en fortsatt trevlig Tisdag!

Ps. Mamma är sjuk, med feber och allt! Så jag tar hand om henne, tihi<3

Kommentarer
Postat av: engla

hedvig du har en jätte fin blogg puss puss puss älskar dig pussar

2009-12-19 @ 12:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0