Igår- Fint väder. Idag- Tråkigt väder.

Heeeeeeeeeeeeej denna tråkiga dag!

Nu sitter jag här med Emilie och har precis ätit lunch :D Som sagt var jag ju på middag hos Emilie igår, jätte kul! Lovisa var oxå där, jag hade inte träffat henne sen höstlovet! :O

Iaf har jag inte så mycket att säga... Men hoppas ni får kanske en trevlig filmkväll? Eftersom man knappt vill göra något annat än att titta på film i detta väder :( :)

PS. det var ju tur att Emilie var här, annars hade jag dött av tråkigheeeeeeeeet!


I belive i can fly.


Kommentarer
Postat av: Dina

I belive you can fly to:)

2009-11-23 @ 19:18:24
Postat av: Hedvig

Haha ;( I know, everybody belivs it! <3

2009-11-23 @ 21:28:42
URL: http://snyggheddans.blogg.se/
Postat av: bajs

hur gör man en disign

2009-11-24 @ 20:23:23
Postat av: Hedvig

Min halvsyster gör åt mig, Vem?

2009-11-24 @ 21:27:11
URL: http://snyggheddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0