This Is It!

En av världens bästa filmer tror jag. Michael Jackson var så ödmjuk och ville verkligen förändra vår mijlö till något bättre! Tänk på det nästa gång du slänger tuggummipappret på gatan. Så lat är du väl inte? Jag menar, du har ju papperskorgen framför dig! Ett x-tra steg, det handlar om ett x-tra steg till papperskorgen! :O


Nu sitter jag hos Mormor! Myyyyyyyyysigt :D Engla har gått och lagt sig, och jag och mormor börjar bli liite trötta nu! Vi sitter och tittar på ''The day after tomorrow'' Man blir bara mer och mer skraj inför detta med 2012, men mamma sa att det var lika mycket ståhej när dom sa att jorden skulle gå under 2000 :) Så jag vet inte! Men jag tror inte det med 2012!  Menmen :) Tänk nu på att inte ta bilen till jobbet, ta cykeln! Släng skräpet i papperskorgen när du har den några meter framför dig! Heal the World. Make it a better place. Save it for our children!

Ha en fortsatt trevlig Lördagskväll! :D


        
    Detta är ditt hem. Du vill väl bo här? Ta hand om jorden då!


Kommentarer
Postat av: lejla

sv: Tack så mycket! Din med! Gilla headern! :)

2009-11-15 @ 10:44:17
URL: http://lejlaspahic.blogg.se/
Postat av: åsa-linn

den vill jag oxå see ju!! :D

2009-11-16 @ 19:51:42
URL: http://linnnburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0