Tjaba Tjena Hallå!

Hej på er! Lite töntig rubrik kanske, menmen ;)

Idag är det fredag, men snart lördag om man tittar på klockan :) Förlåt för att jag inte bloggat på länge, men jag har helt enkelt glömt det... Fy! Hehe, jag är hemma hos mormor och jag ska slagga här, mysigt!
Jag har bråkat med Sandra och Felicia i snart över två veckor... -.- Men! Idag löste vi upp det, så allt är okej nu? :) Det känns jätte bra!  Det känns bra tjejor! Jag som trodde att jag aldrig skulle bli vän med er igen...

Men nu ska jag nog ta och titta på Tv:n, vi hörs väl imorn då? Ha en trevlig fredag (snart lördag) Haha, idag, eller imorn då (lördag) så ska jag  pappa, Lina, Engla på Middag hos Emilie. Nice! Jag slaggar även där sen! Jaja, Hejdå!

Ps. Grattis till Alice och julia Som har fått en lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0