Barista

Hej igeeeen! Nu är jag mätt mätt, och mätt:)

Jag har varit på Barista med julia och druckit chailatte! Mums, det finns inget godare te än det. Så jävla gott<3 Sedan gick vi till Donken. Det är gott men onyttigt:) Tänk dom i Amerika som äter det... Typ hela tiden:) Blääää.
Sen gick vi in på Gul&Blå. Där köpte julia en tröja, jätte mysig. Men för att tilläga så var det Julia som bjöd mig på detta, alltså på barista och det. Jag har skitlite pengar just nu! 

På lördag ska jag på disco hos Jonathan och Sixten. Nice;) Men jag tror jag typ ska till dem nu... Aja, ses sen tror jag!

Kommentarer
Postat av: Julia

<33

2009-10-04 @ 18:10:38
URL: http://juliuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0