Blogga blogga blogga

Jag vill bara blogga nu! Tack mina 40 läsare, ni gjorde typ min dag<3:) När jag gick hemifrån för typ en  och en halvtimme sen hade jag 29. Nu tittar jag och har 40 stycken! WIHOOOOOOOOO=D Snacka om glad jag är<333 Hahaha, men jag var med moa istället för Jonathan och Sixten. Juste om ni inte redan har förstått det, så är dem tvillingar<3

Idag är det Parlamentet. Det är skiitroligt, men roligast när Björn Gustafsson är med:)
Vad mörkt det är! Det är fan läskigt när man ska gå hem... Mörkret jagar mig. :O

PS; Jag saknar sommaren, mycket.

                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket:)

2009-10-04 @ 20:16:05
URL: http://stinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0