En dag med Emilie

Dagen har varit rolig,konstig, men sååååå skööön! Jag vaknade upp hos Lovisa och drog sedan vidare till VT (västertorp) för att där möta Emilie och sedan åka till Skärholmen. Hon skulle shoppa, men jag hade ej några pengar:( Men det kommer. I promise!

Iaf så gick vi tunt på olika affärer som: Monki, Gina, Cubus ,Bikbok Och JC. Typ dem och DinSko.
Haha, juste. Inne på Cubus hittade vi inget roligt, men sedan hittade jag en sjukt rolig mössa som såg ut som... Jag vet inte vad. Så då slog det mig att vi skulle ta dem fulaste kläderna i affären och prova dem. Sjukt roligt;) Sen gick vi till DinSko och provade fula skor där med.

Sen blev dagen bara bättre och bättre med Emilie. Som vanligt :D Mer info kommer senare om vad som hände den dagen. Och bilder kommer från idag:) Har ingen sladd som jag kan ladda över bilderna med från mobilen. Mamma har den på jobbet. Men jag har en hos pappa, så då fixar jag det när jag är där imorn!

Detta blev ett långt inlägg, men njut av det precis som jag gjorde denna dag men Världens Bästa Emilie<3

                            Här var jag och Emilie idag. Bild tagen från google.

                              
                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0