Happy Halloween!

Jaha, nu var det dags igen. Den tiden man ska gå bus eller godis. Skrämma upp folk. Haha, förut gick jag alltid bus eller godis men inte nu längre! 

Själv sitter jag just nu på en middag. Alla vuxna sitter och bara pratar. Då passar jag på att komma hit upp och blogga istället! Idag har jag varit på dansuppvisning. Det gick jätte bra faktiskt! Jag kommer sakna TIDA. Men jag ska börja snart igen<3 Jag har faktiskt inte så mycket mera att säga... Men jag hoppas er dag har varit lika bra som min! Julia hälsar så mycket till bloggen och läsarna!

Juste, glömde skriva att vi är hemma hos Julia och Alice's mormor.  Ha en fortsatt rolig halloween! Skräm inte upp er allt för mycket nu!

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0