Höstlov

JA! Äntligen mår jag bättre (men det har jag gjort nu ett tag, eller några dar. Men jag har Inte orkat blogga efter det som hände.. Iallafall är det också höstlov!<3 JIPPI! Något jag längtat efter lääääääääänge, men sommarlovet är ju ändå höjdpunkten på året:D

Denna helg har jag sovit hos mormor, sen igår sov jag hos Lovisa. Kul!<3 Vi tog massor av bilder:) En bild kommer i slutet. Vi hyrde en film, OVer Her Ded Body. Asa rolig! Nu ska jag diska, leka lite Fröken Perfekt:) Haha, men ha ett bra höstlov!

PS. Idag på dagen var jag med Moa bästis! Sjukt roligt<33333333333333=D

                 
                     En av bilderna från igår. Bild tagen från Lovisas Blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0