Mammas Dotter

Hello! Im relly tired, soo tired. Nej, nu ska jag vara seriös. Det är jag, men jag menar att jag ska skriva på Svenska<3 Nu sitter jag hemma hos mormor och bloggar, och tänker faktiskt gå och lägga mig snart. J

Jag är nyduschad och fin, och det enda som väntar på mig är tandborsten och sängen. Vad skönt det ska bli att gå och lägga sig! Nice;) Jag kollade på Mammas Pojkar =D Gud, vad fånigt, men ändå så bra. Haha, Izza. Hon var ju Dum I Huvudet! 

Idag har jag varit i skolan och jobbat matte för det mesta. Vi hade matte genomgång (gäsp) men det var roligt. Tro nästan inte på det jag skrev:) Det är nån jävla fjutt-sex-åring på skolan som typ springer efter mig och kaxar. Han ska fan vara rädd för mig, respekt mannen! Haha, nu ska jag sova! Men först ska jag berätta att ni läsare har sjunkit lite, men det ska jag ordna! KOMMENTERA TACK! LÄÄÄÄS!<3

                                                     Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0