Party!

Ikväll blir det skratt och dans för hela slanten! För alla våra kompisar och vi är nämligen bjudna hem till Jonathan och Sixten på disco! SÅ J*VLA KUL!<3 Så vi ska fan skratta tills alla ligger på marken och inte kan andas:D Så runt fem ska jag och Klara börja fixa oss, festen börjar halv sju:)

Klaras mamma har varit på ålandresa, så hon sov hos mig. Vi är hemma hos Klara nu. Iaf så har klaras mamma med sig Toblerone, Yummy! :D Jag kommer att lägga upp bilder från igår som vi tog med klaras mobil. Jag har många på mina men vi tar dem från klaras<3 klara var så himla söt nyss. Hon låg och sov bakom mig<33 Hon slummrade till:) Nutte<3 Nu kommer bilderna: Puss så länge, önska oss en rolig fest!


Kommentarer
Postat av: Åsa-Linn

Hallojj! Hur får du sånna där fina framsidor på din blogg? /Kraam ♥

2009-10-17 @ 08:54:51
URL: http://linnnburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0